ساخت و آزمایش گرافیک متحرک آموزشی جهت بهبود کارکردهای اجرایی در کودکان دارای اختلال یادگیری

فایزه ایرانی؛ لیلا چراغ ملایی؛ مهناز اخوان تفتی

دوره 13، شماره 52 ، تیر 1402، ، صفحه 62-89

https://doi.org/10.22054/jem.2023.67004.3354

چکیده
  چکیده مطالعه حاضر با هدف ساخت و آزمایش گرافیک متحرک آموزشی جهت بهبود مولفه‌های کارکردهای اجرایی در کودکان دارای اختلال یادگیری صورت پذیرفت.طرح پژوهش،طرح نیمه آزمایشی به همراه پیش آزمون-پس آزمون با گروه کنترل بود و جامعه پژوهشی را تمامی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری 7 تا 11 سال مراجعه‌کننده به مراکز درمانی در شهرهای تهران،اصفهان ...  بیشتر